"Nákupní řád" (obchodní podmínky) platí pro maloobchodní internetový obchod www.bonobijou.cz a společně s "Reklamačním řádem" definuje podmínky prodeje. Zároveň upřesňuje práva a povinnosti prodávajícího (obchod www.bonobijou.cz) i kupujícího (zákazník). Nákupy pro velkoobchodní zákazníky se řídí Občanským zákoníkem a jedná se obchodní vztah mezi dvěmi subjekty (nákup na IČ).
Níže uvedené obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách obchodu www.bonobijou.cz v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
Máte-li jakékoli dotazy nebo nejasnosti ohledně nákupu, kontaktujte nás na telefon nebo e-mail uvedený v kontaktech.
- Podáním svojí objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s tímto "Nákupním řádem" a s "Reklamačním řádem".
- Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i cenu objednaného zboží platnou v den odeslání objednávky (včetně eventuálního poštovného a balného) uvedenou na stránkách internetového obchodu www.bonobijou.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Veškeré podané objednávky jsou považovány za závazné.
- Každá objednávka bude zákazníkovi ihned po odeslání potvrzena formou e-mailové zprávy. Zpráva bude zaslána na e-mailovou adresu, kterou zákazník uvedl při registraci.
- Termín pro odeslání objednávky je maximálně 5 pracovních dní po jejím obdržení. Standardně je zakázka vyřízena do 2 pracovních dnů.
- Uvádějte prosím při registraci telefonický kontakt, na kterém Vás lze zastihnout v pracovní době od 8 do 16 hodin a e-mailovou adresu, kterou skutečně používáte. Náš pracovník Vás pak může kontaktovat v případě upřesnění objednávky.
- Pokud zákazník po přijetí kopie objednávky zjistí, že vyplnil některý z údajů chybně nebo nedostatečně je jeho povinností sdělit tuto skutečnost co nejdříve prodávajícímu. Nejlépe E-mailem na adresu eshop@bonobijou.cz . Zákazník napíše do předmětu zprávy "Oprava objednávky" a do jejího těla číslo objednávky a správné údaje.
Objednané zboží zasíláme v co možná nejkratším termínu zákazníkovi na dobírku pomocí dopravní společnosti PPL, nebo Českou poštou. Zásílka je expedována ve většině případech nejpozději následující den po objednání.
|
Přepravní služba PPL: Cena balného a poštovného po ČR činí 220Kč s DPH. Při platbě předem je poštovné 130Kč. U objednávek zboží nad 3000Kč bez DPH je poštovné a balné zdarma! Cena balného a poštovného na Slovensko činí 12,73 EUR s DPH. Při platbě předem je poštovné na Slovensko 10,45 EUR. U objednávek zboží nad 137 EUR bez DPH je poštovné a balné zdarma! Cena balného a poštovného do ostatních zemí Vám bude sdělena po vytvoření Vaší objednávky. Doručení balíku PPL: - řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti - zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den - v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL ) - cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic) Převzetí a reklamace: - Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. - Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
|
Česká pošta: Cena balného a poštovného po ČR činí 220Kč s DPH. Při platbě předem je poštovné 130Kč. U objednávek zboží nad 5000Kč bez DPH je poštovné a balné zdarma! UPOZORNĚNÍ - V případě objemnějších zásilek, než je standart, budeme s vámi poštovné řešit individuálně. - pokud Vás poštovní doručovatel nezastihne na Vámi uvedené adrese, zásilka bude uložena na nejbližší poště, kde si ji můžete vyzvednout do 10ti dnů.
|
Ceny zboží jsou konečné velkoobchodní ceny bez DPH. Momentálně prodáváme zboží pouze velkoobchodním partnerům a pouze celé balení. V baleních se mohou lišit barvy, odstíny barev i některé modely od barev, odstínů a modelů, které jsou vidět na fotografiích (dle dostupnosti skladových zásob). Informativně jsou uváděny také ceny v EUR. Při zaslání zboží do zahraničí (např. na Slovensko) dopravce přepočítá cenu aktuálním kurzem v den vyzvednutí, proto se cena může nepatrně lišit.
|
SLEVY
Poskytujeme slevy dle velikosti objednávky. Nakupte nad 3000 Kč (137 EUR) a dostanete slevu 5%, nad 5000 Kč (227 EUR) slevu 8% a nad 10000 Kč (455 EUR) slevu 10%.
Při objednávách nad 20000Kč řešíme slevu indivduálně. Uvedené ceny jsou bez DPH.
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s "Reklamačním řádem" internetového obchodu www.bonobijou.cz a právním řádem platným v ČR.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Povinnosti kupujícího
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.
Povinnosti prodávajícího
Prodávající se zavazuje, že reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
Ke každému zboží je přiložena faktura (daňový doklad ), který slouží zároveň jako záruční list. Souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník uzavřením kupní smlouvy při odeslání objednávky.
Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo neobdržel se zásilkou fakturu, je povinen ihned informovat prodávajícího, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu případná pozdější reklamace nebude uznána.
Záruční podmínky
a) Délka záruky je 2 roky. Tato doba začíná dnem převzetí a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny se záruční doba neprodlužuje.
b) Je-li závada opravitelná, je bezplatně opravena, v opačném případě bude zboží vyměněno na náklady prodávájíciho.
c) Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- poškození zboží při přepravě ( nutno řešit s dopravcem )
- hrubým zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s určením zboží
- zboží bylo poškozeno živly
Reklamace vyřizujte na těchto kontaktech.
|
5. Odstoupení od kupní smlouvy
|
|
Kupující (spotřebitel) má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Pokud se tak rozhodne, musí být odstoupení od smlouvy prodávajícímu odesláno v uvedené lhůtě. Oznámení o odstoupení od smlouvy může spotřebitel doručit e-mailem na adresu eshop@bonobijou.cz, případně doručit osobně do sídla společnosti Bono Bijou, spol. s r.o.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu, zboží bez známek užívání nebo opotřebování a pokud možno v původním obalu zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Vracet lze pouze celé kompletní balení.
Po obdržení vráceného zboží, prodávající vrátí zákazníkovi do 14 pracovních dní zpět plnou částku, předem dohodnutým způsobem.
Z celkové částky může prodávající odečíst náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu. Náklady na zaslání zboží zpět hradí zákazník.
Kupující nemůže, podle Občanského zákoníku, odstoupit od kupní smlouvy např. v těchto případech:
- na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
|
6. Práva a povinnosti prodávajícího
|
|
- Prodávající se zavazuje vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží v co možná nejbližší době, nejpozději však do 5 pracovních dnů. Pokud prodávající nebude moci expedovat zboží (z důvodu vyprodání některého druhu zboží a podobně…), uvědomí zákazníka, nejpozději do 5 pracovních dnů od přijetí závazné objednávky, o situaci a nabídne mu náhradní řešení.
- Prodávající se zavazuje vystavit ke každé objednávce daňový doklad a předat ho zákazníkovi společně se zbožím.
- Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud zákazník opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
- Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (z důvodu vyprodání zboží a podobně…), nedohodne-li se s zákazníkem na novém plnění.
- Prodávající v žádném případě nenese odpovědnost za škody způsobené ztrátou přihlašovacího jména a hesla.
- V případě, že zákazník uhradí platbu za objednávku před dodáním zboží a prodávající nebude schopen tuto objednávku uskutečnit, zavazuje se prodávající vrátit kupujícímu plnou částku zpět.
|
7. Práva a povinnosti kupujícího
|
|
- Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
- Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, včetně případného poštovného. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
- Kupující je povinen zajistit, aby nikdo neměl přístup k jeho přihlašovacímu jménu a heslu, které vyplnil při registraci.
- Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14 dnů od doručení, viz. Odstoupení od objednávky – storno.
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po zaplacení kupní ceny a po jeho převzetí.
- Kupující je obeznámen s tím, že slova v názvech zboží, popisu, obj. kódu nebo názvu obrázku - zlatý, zlatá, zlaté, stříbrný, stříbrná, stříbrné, bronzový, bronzové, bronzová - vyjadřují odstín výrobku, nikoliv materiál, z kterého je zboží vyrobeno. V naší nabídce se nenachází žádné zboží z drahých kovů.
|
8. Bezpečnostní ujednání, ochrana osobních údajů
|
|
Provozovatel internetového obchodu bonobijou.cz prohlašuje a zavazuje se, že Vaše osobní údaje budou využity výhradně za účelem realizace objednaných služeb (tj. dodání zboží) a slouží také pro provedení nezbytných účetních operací, vyhotovení daňového dokladu nebo identifikaci Vaší platby učiněnou bankovním převodem. Prodávající se zavazuje, že osobní údaje, které mu poskytl kupující, nebude poskytovat žádným třetím osobám. Na žádost zákazníka prodávající údaje o zákazníkovi, s výjimkou údajů sloužících k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede, vymaže z databáze zákazníků.
S odeslaním objednávy je zákazník srozuměn s tím, že dodané zboží se může mírně lišit barevným provedením (odstín) či jinými drobnými detaily oproti fotografiím.
Veškeré námi prodávané zboží není hračka! Jedná se o dekoraci, nebo módní doplňek, který není určený ke hře!
|
10. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
|
|
- Jakékoliv nesrovnalosti a námitky pište na emailovou adresu uvedenou v kontaktních údajích.
- Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
- Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
- U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
- Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
- Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
- Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
- V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
- Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.